27/3: Megauppdatering

Här kommer en megastor uppdatering med förhoppnigsvis massor av bilder för jag laddade äntligen över alla bilder från min kamera! Kommer dela upp det i flera inlägg så det blir lättare att skilja på allt... Vet inte hur ja ska klara dethär med bara en arm. Katten har ockuperat den andra.


Här är lite bilder från ganska länge sen:

brittanie

Brittanie på cheerleadingbussen på väg till C-falls. Grr. Dags att mosa Wildcats.

stunt

Stunt!

lagfoto

Lagfoto med Coach LaChance dotter i mitten. (Jag är brevid killen i gult)

fog ski

Såhär dimmigt blir det på Big Mountain ibland. Syns knappt vad det är! De mörka små blobbarna i mitten är två skidåkare.

utsikt ski

Utiskten från berget är jättevacker

utbytare ski

Pierre (Frankrike), Almi (Turkiet), Nacho (Chile), Renzo (Chile)

jag ski

Moi!

almi ski

Almi

mogie

Mogul hittade ett mysigt ställe att sova på när jag bäddade sängen.

fram

Jag berättade kanske hur galet långt mitt hår har blivit. Har inte klippt det sen juni...

bak

Ner till midjan (!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback