18/6:

Det är fortfarnade lika skönt ute. Almi är tillbaka nu så vi gick på bio och shoppade lite i lågprisaffärerna i Kalispell. Vi såg Don't mess with the Zohan som var hur rolig och dum som helst. Hur korkad som helst men humorn var så barnslig (och väldigt amerikansk) att det blev roligt. Någonsin hört talas om Will Ferrell? Hur stor komediskådis som helst här, men jag tycker inte att hans filmer är kul alls. Humor som jag tycker är riktigt amerikansk (för jag har inte stött på nån utlänning som gillade det) och Zohan var åt det hållet... men rolig i alla fall. Den handlade om konflikten mellan palestiner och israeliter. En israelisk terrorist tröttnar på alltihop och flyttar till USA för att bli hårstylist.
Almi hade det jättebra i New York verkar det som. Träffade massor av andra turkiska kompisar! Och nu sitter hon fast hemma i sin värdfamiljs lilla hus för hela familjen (alla fyra) jobbar hela dagarna. Herregud.
Har en liten lista på vad som händer nu de sista dagarna:

Vatten park - ? (kanske)
Good Bye BBQ - ?
Joschka fyller år - 21 juni (kanske)
Adriana fyller år - 24 juni (kanske)
Bröllop - 28 juni
AFS Orientation - 29 juni
Lämnar USA - 30 juni

Vi får väl se vad som händer.

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Stina

Hejsan! Vet inte hur jag hamnade på din blogg.. Men ville bara säga hej och att jag också varit utbytesstudent i Montana. Bodde i utanför Kalispell, men gick i skola i Columbia Falls och hade årskort på Big Mountain - eller ja, Whitefish Mountain som det numera heter! Hoppas du haft det bra där nere :)! Jag stormtrivdes då. /Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback