16/6: Ingen snö i alla fall - The Happening

Har vart så varmt ute i flera dagar nu, över 30 idag, trots att det snöade för en vecka sen. Jag ser ut som jag varit i Grekland en vecka redan (tror det beror på att vi är så högt upp PLUS på Paris våglängd). Hörde någon avfyra ett vapen flera gånger igår när jag låg och solade. Sånt händer väl bara i Montana, skulle jag tro. Kanske North Dakota också. Mogie, hunden, la sig på min handduk när jag gick in för att fylla på vattenflaskan, så jag fick brottas lite med honom innan han flyttade på sig. (Vilket resulterade i några fina vita rivsår på min bruna hud).
Gick på bio igår kväll med en Adriana, Hannah, Katie och Zach (fast jag hade ingen aning om att Adriana hade mitt nummer). Vi såg the Happening. Skitläskig (fast jag tycker ju att alla skräckfilmer är skitläskiga förstås) och allmänt konstig. Vet inte om det var menat att den skulle ha så dåliga skådespelare och screenplay? Fattade jag bara inte humorn? Var det en parodi på skräckfilmer? Fast repliken "I'm talking to a plastic plant. I'm still talking." kommer nog bli en klassiker (jag tyckte i alla fall att den var sjukt rolig). Såå.. trots att jag inte kan mycket om filmer skulle jag vilja påstå att det var en humor/skräck film. Låter det konstigt? Filmen var mysko...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback