8/1: Oops...

Vi har just börjat med stunting i cheerleading! Coachen Fleming gjorde mig till en flyer, personen som flyger så att säga. Stunting är människopyramider och sånt (fast pyramider anses för farligt numera). Idag kastade de mig för fösta gången... kul men svårt att landa rätt när de tar emot mig. Coach hade inte riktig förklarat var jag skulle göra av armarna så jag gav Heather näsblod (av misstag såklart!). Oops. Och i lördags under en match råkade jag sparka Doug i anisktet (inte under stunting)... Men allt coach gjorde var att applådera mig för att jag sparkade så högt, haha. (och Doug skrattade. Han ska egentligen inte stå ivägen för oss...) Sånt där händer tydligen hela tiden, jag hade bara otur som råkade ut för det två gånger så tätt intill. Skämdes när Heather började gråta men coach sa att jag inte skulle må dåligt över det, näsblod och blåtiror är helt normalt i cheerleading. Tjaa, jag är i alla fall glad över att jag är flyer så jag slipper sånt. (Behövde faktiskt slå upp "black eye" i orboken, höhö)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Ha det kul i Montana! Hoppas du får en härlig onsdag! ♥

Postat av: ywonne

Hej Erika

Pratade med din mor för en stund sedan Jag tycker att du ska skriva oftare. Man får ju inte reda på speciellt mycket som händer dig. Du vet ju att jag är nyfiken. Alla kort. Ta och ladda upp
kramar

2008-01-12 @ 15:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback