18/1: Semester exams

Så terminsproven är äntligen över. Jag hade bara fem eftersom jag är office-aide en period och har study hall en annan... Men jag tror jag fick åtminstone godkänt i alla ämnen. Onsdag hade jag engelska, turism och office-aide proven, torsdag historia, personal development och idrott och idag hade jag bara study hall... jag skulle ha skolkat eftersom vi får 10 nya dagar som vi kan vara borta från skolan på måndag men vi har en baksetmatch ikväll så jag måste gå i skolan idag för att få delta i matchen. Jobbiga skolregler! Så jag satt och läste en bok i en obekväm skolbänk hela study hall. Vi hade i alla fall bara en lektion som var en timme och femton minuter och sen slutade skolan kl 10 idag så det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback