12/2: Inget speciellt

Så inget särskilt speciellt har hänt på sistone.

Shelle är i Kalifornien just nu och hälsar på Brad och Jaime, och sen ska hon gå på något möte för en organisation hon är medlem i, i San Diego tror jag det var.

Vi har haft en del matcher, som vanligt.  Vi hade en double header i Columbia Falls, grannstaden, förra helgen, två matcher i rad samma kväll. Det var himla utmattande men C-falls är vår Skrapan så att säga, enemy school haha, så det var hur mycket folk som helst där och andra laget hade sina cheerleaders där också såklart. Vanligtvis har bara hemmalaget sina cheerleaders, men eftersom C-falls är både nära och rivalskolan så får vi vara med på alla bortamatcher mot C-falls. Jag fick vara med och stunta tre gånger, snacka om att jag var trött.

I veckan har vi Senior Night på torsdags match. Vi gjorde det i volleyboll med. Alla seniors blir presenterade ute på basketplanen innan matchen och de snackar lite om varje senior i högtalarna.

Fredag ska alla cheerleaders hem till vårt hus och äta middag med alla föräldrar, som avslutning på säsongen typ, och sen sover de över tror jag. (Vanliga säsongen slutar på torsdag för killarna, lördag för tjejerna, och sen är det bara division championship och state championship kvar) Vi kanske går till en Valentine Dance i skolan den kvällen också, men det är inte säkert att den dance:en blir av.

Lördag ska vi framföra vår tredje, sista, half time dance i halvtid på lördagens match. Vi dansar till Micheal Jacksons "Thriller" och vi har några moves med från den musikvideon. Helkul! På slutet av dansen stuntar vi också, först en "elevator" när jag är i axelhöjd på tjejerna som håller upp mig och sen en "Swedish falls" (haha ironi) när det ser ut som om jag ska göra armhävningar med händerna på Lexis axlar och Ashley håller upp mina ben över huvudet. Två andra grupper gör andra stunts samtidigt. Tjaa jag vet inte om jag förklarade det särskilt bra, men jag försökte i alla fall!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback