9/13: Mile!

Jag klarade mile:n! (1,6 något km). Sprang den på 9,02, en minut snabbare än gränsen för godkänt till och med! Fast halsen är helt raspig (det tog ett tag att komma ihåg det där ordet!) nu, låter som om jag är förkyld eller något. Jag är så trött på den tunna luften här uppe! När jag kom in i klassrummet perioden efter idrotten kollade de lite konstigt på mig... Rött ansikte, blött hår, trött och värsta bakfyllerösten... MEN JAG VAR SNABBAST AV TJEJERNA! Inte för att det är något att skryta med i den där klassen direkt, nu när jag tänker efter... De flesta är inte särskilt atletiska. Jaja.

Vi hade youth group (religiös ungdomsgrupp) hemma hos oss igår. Shelle är ledaren. Det var faktiskt ganska mysigt. Vi spelade "Catch Phrase" och bad för min och Guieseppes familjer hemma i Europa, så nu går ni säkert säkra från bilolyckor eller något i flera veckor! (Nä, skojar bara. Men Shelle ville att vi skulle be för er! Jag tyckte det var gulligt!)

Åker till Bozeman imorgon och träffar utbytesstudenter! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback