5/9: Back to School Bash

Efter volleybollträningen idag så var det en sk "back to school bash" ute på Smith fields. Shelle har organiserat hela grejen verkar det som, och den var stor! 36 olika stånd med personal från olika ungdomsföreningar här i Whitefish (såsom skateboard klubben på skolan, laser tag företaget etc...). Alla high school idrottare spelade kickball också (även vi managers!). Det var lite som en blandning av baseball, brännboll, fotboll och medicinbollar... Efteråt signerade några spelare ur alla varsity lag på skolan lagfoton, så nu har jag ett signerat lagfoto av volleybollaget! Ganska rolig grej. Kate, jag och (är väldigt osäker på namnen här) Matt, Aaron och en kille jag glömt namnet på (argh, jag är så dålig på amerikanska namn) skulle spela laser tag tänkte vi (man springer omrking och skjuter varandra med lasergevär) men kön var typ två timmar lång så vi åkte till Dairy Queen och åt glass istället. Yumm.

Imorgon har vi morgon träning kl 6.45. Tjohooo. Så jag måste upp allra senast 5.30, för Kate hämtar mig kl 6.15. Vi måste vara där tjugo minuter innan, för annars räknas man som försenad... Och man är bara inte försenad till Mrs Fullers träningar om man inte är självmordsbenägen, haha! Så jag måste nog gå och lägga mig snart, fast klockan bara är tio.

I övermorgon slipper jag skolan! Vi ska på volleyboll turnering med varsitylaget fredag-lördag i Hamilton som ligger typ 4.5 timmar från Whitefish. Så även fredag blir en tidig dag. FÖR tidig. Ännu mer för tidig än torsdag, eftersom jag måste vara på skolan kl 5. Eeek. Så jag måste upp typ... kl 4. Yeesh jag undrar om jag klarar det?! Sen kommer vi komma hem ungefär 1.30 söndag morgon så det blir nog ingen kyrka den söndagen heller för min del... tur att det inte är 1.30 måndag morgon vi kommer hem i alla fall! Jag har hört rykten om att sånt hände förra året. Hela volleyboll laget gick omkring i mysbyxor och somnade på lektionerna den dagen, haha!

Ska sova nu, gonatt.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fin blogg! Hur länge ska du vara "over there"?

Postat av: ywonne

Hej igen
Kort Erika. Väldigt nyfiken på hur det ser ut.
Kramar

2007-09-07 @ 06:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback