27/10: Trött

Just nu är klockan fem över elva fredag kväll och jag är jättejättetrött. Hade morgonträning imorse och ska ha en till imorgon även fast det är lördag, så jag tycker jag har rätt att klaga. Och jag måste städa mitt rum, badrum, tvätta kläder, göra läxor... Usch, jag som bara vill sova.

Vi vann mot Columbia Falls för några dagar sen förresten. I tisdags när vi spelade mot Polson (som vi vann över) hade vi Senior Night, dvs, alla seniors i laget blev uppvisade för halva skolan och vicerekton (Mr Peck är ascool!) läste en text om var och en av oss. Ganska kul, men utmattande haha! Vi fick massor av tårta och godis efteråt, och jag och Almi (från Turkiet) fick varsin tavla med ett lagfoto och hälsningar från alla i laget (inkl JV, Freshmen och Varsity, så all 30 volleybollspelare!) Alla andra seniors hade tavlor med collage av dem i olika åldrar. Ganska kul.

Idag var det någon sorts anti-drog och alkohol dag i skolan (som Shelle arrangerar). Efter varje lektion läste Mr Peck upp en fakta om ungdomar och alkohol i PA systemet (intercom) och kallade fem pers till kansliet som skulle få vita huvtröjor. Människorna i vita huvtröjor representerade ungdomar som blir dödade i alkoholrelaterade incidenter varje vecka i USA, och i slutet av dagen hade Shelle dödat 30 pers. Ganska läskigt när de radades upp i huvudentren och man såg hur himla många de var! Historieläraren berättade att när han gick i skolan hade de en "grim reaper" som kom in i klassrummen under lektionerna och "dödade" personer som fick vita tröjor och blev vitmålade i ansiktet. Hehe.

Oooh tvätten är klar nu, så nu kan jag sova! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback