13/10: Missoula

Jag kom precis hem från Missoula. VI spelade riktigt dåligt och åkte ut ganska tidigt, så jag kom hem cirka 6 timmar innan beräknat. Hehe.

Jag tänkte ladda upp lite bilder på huset så ni slutar gnälla...

Rådjur

Okej, jag tar dem i ordningen jag fotade dem. Det här är ett rådjur bara en meter från mitt sovrumsfönster. (Det rutiga är ett myggnät jag inte vet hur man tar bort)

tvrum

Tv-rummet på nedre våningen

vardagsrum

Vardagsrummet på övervåningen

hus

Husets framsida. ( + Mogul och Chowder)

hus2

Baksidan av huset och "the patio"

trädgård

Rabatter på baksidan

trädgård2

Mitt fönster är längst till vänster (minus rådjur i det här fallet)

träd

Rabatter på baksidan igen och lite skog

träd2

The patio fotat från balkongen/tressen/vad det nu kallas

bulldog

Rabatt på framsidan (skolmaskot på väggen)

baskethund

Basketkorg och Chowder (visst är hon rolig?!)

iplan

Vi tog en flygtur i Aldos flygplan (!!!)

sjö

Fågelperspektiv

skola

Whitefish High School from above

Tack förresten alla som berättade vad som hänt med den stackas killen som blev ihjälslagen. Kännde mig ganska långt bort när jag inte visste att det där var en så stor grej där hemma! Här borta är det inte en kotte som hört talas om det, vilket kanske inte är så konstigt, men i alla fall...


Kommentarer
Postat av: ywonne

Äntligen! Det är ju fint värre.
Kramar

2007-10-16 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback