1/10: Nehepp

Skulle ta så kallade "seior pictures" idag, men det blev inte av. Igen. Tröttsamt. Senior pictures är något man tar sista året i High School för att minnas typ... Foton på mig själv, helt enkelt. Och sen får man skicka in dem till Year Book som är en sorts skolkatalog fast lite roligare...Ja, ja vi får väl hoppas vädret hinner bli bra innan deadline:n för senior pictures.

Jag är otroligt förkyld. I lördags hade jag ingen rösta alls (eftersom i fredags var det Homecoming Dance, och jag var tvungen att skrika över musiken för att prata med andra). Det var ganska lustigt, jag vaknade på morgonen och skulle säga god morgon till Shelle, men inget kom ut. Vi hade volleyboll match på eftermiddagen, så jag fick ta med penna och papper att skriva på. Tur att det var lördag och inte skola för de flesta var någonstans mittemellan att skratta åt och tycka synd om mig.

Idag, måndag, har vi studiedag. Jätteskönt! Sooova.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback