18/11: Snart snö...

Nepp, hann inte med allt. Gick på en konsert fredag, sov över hos Julia, gick till Jennas födelsedags fest och tränade på den där dansen, men den sitter inte. Arrrrrgh. Brad kom hem från Kalifornien igår och Jamie och hennes kompis kommer om typ 10 minuter. Roligt, hela familjen kommer vara här tills Thanksgiving. Fast Brad är lite mer... galen än jag minns. Fast jag har ju knappt träffat honom förut.... Thanksgiving är på torsdag, vi får ledigt från och med halva onsdag tror jag. Eller hela onsdag. Minns inte riktigt. Skönt i alla fall! Vi ska ha hela familjen, mormor och massor av familjevänner här på Thanksgiving. Fullt hus. I natt ska första snön neranför bergstopparna falla. Hoppas, hoppas, men man vet aldrig riktigt. Juldekorationerna sattes upp inne i stan idag.

Jag glömmer hela tiden att maila Sven om mina ämnesval för nästa år, men jag gjorde det idag. Självklart funkade inte skolemailen!
Varför?!
Så jag använde min hotmailadress men alla lärare läser inte mail från hotmailadresser... Så jag vet inte om han kommer läsa det eller inte. Arrrrgh.

Kommentarer
Postat av: maddies

hej erika, hittade din blogg alldeles nyss, hade ingen aning om att du spenderar ett år i usa, gud va roligt :) det låter som om du har riktigt roligt!

/maddies (explorica summer academy usa 2006)

2007-11-23 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback