31/5: Fellow Exchangers och Sprutor

Hehe nu har vi fått listan på alla utbytesstudenter i Sverige som åker med AFS. Vi är 81 st allt som allt... 45 åker till USA... Jag känner mig smått oorginell =P

15 dagar tills lägret, 69 tills avresa =)

Var tvungen att ta två sprutor till, så nu är min arm alldeles öm och trevlig... Jag är ju så känslig och vek ;-D Fem extra sprutor har jag tagit nu som jag inte skulle brytt mig om ifall jag inte skulle åkt på utbytesår. Inte för att jag bryr mig särskilt mycket om sprutor, men kom igen... Vi veklingar blir smått trötta på ömma armar efter några gånger ;-D

Det här med sprutor till USA påminner mig lite om när jag var på akuten i New York. Lägerledaren var så impad att jag inte var rädd för att sätta i dropp i armen och utanför i korridoren skrek en dam som torterad när läkaren närmade sig med en spruta... O.o Till och med tjejerna i 6:an när skolsyster vaccinerade oss var lite tuffare än så, hehe.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback