14/5: Läger

Tack Anna, det hade jag faktiskt inte sett o.O de måste ha ändrat texten sen jag kollade på Wiki :P eller så är jag ovanligt ouppmärksam haha... Nu fattar jag lite mer! Skönt att det inte är nån apokalyptiskt extrem-kristen sekt iaf ;)

Jag har skrivit lite fram och tillbaka med Shell nu (mamman) och hon verkar ju super :) Väldigt entusiastisk och inte direkt vad vi är vana vid här i Sverige... Men det ska ju vara ett kulturutbyte!

Visumansökningsinstruktioner (haha skönt ord) har kommit nu, så vi ska väl påbörja det snart. Inbjudan till förberedelselägret direkt efter skolavslutningen har också kommit, men tyvärr kom det inte till min mejl, bara mammas jobbmejl. Och mamma glömde utskriften av mejlet på jobbet, så jag får vänta en dag till innan jag får se den :P Aja, inte så farligt. Det är ju liksom mer än en månad kvar... (15 juni)

Jag har en nedräknare på datorn förresten! Idag: 32 dagar tills lägret och 86 dagar tills avresan! haha :D

Skolan börjar 2 september btw. Enligt AFS iaf, men det kan ju ändras. Så jag får en hel sommarlovsmånad i Montana! Och jag hörde just att Carin fått värdfamilj i Montana med! Woo, två svenskor i Montana!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback