12/6: Visum

3 dagar tills jag åker till lägret på Lidingö (!). Undrar om alla möss verkligen säger "pijp" där ;D 57 dagar tills jag lämnar landet.

Äntligen har visum ansökningarna kommit igång. Acrobat reader krånglade, så ladda ner den senaste för säkerhets skull om det krånglar för er med. Det står att version 5.0 räcker, men vi hade 6.0 och var tvugna att ha 8.0 för att det skulle funka... Kanske bara vår dator som det är fel på, men iaf. Jag har fyllt i massor av olika buntar med papper som jag ska ha med till ambassaden på vår appointment den 12 juli. Vi fyllde i typ samma sak på alla papper... Passport number, förnamn, mellannamn, efternamn, citizenship, country of birth, current country, bla bla bla... Så 12 juli får vi åka ner från norrland till Stockholm. 6 timmar i bil för det, woo. Men jag får väl träffa alla kompisar här hemma då :) alla verkar sommarjobba den veckan, heh. Inte jag! Jag är friii då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback