29/7: Hej då nr 1

Tog farväl av Hannah idag :( Mitt första Hej Då. Hon åker till Ungern imorgon och sen kommer jag inte träffa henne något mer innan jag flyttar... Sorgligt!

Enligt min värdmamma Shelle ska jag vara Senior i High School. Klassen som tar studenten alltså :) Trevligt, trevligt. Synd bara att jag inte hamnar i samma årskurs som Kevin (yes, jag minns äntligen vem som är vem av värdbrorsorna!) för nu får jag ju klara mig alldeles själv i början... Hehe men det ska nog gå bra! Ny i klassen har jag ju varit förr.

Enligt Shelle kan jag också välja på massor av olika aktiviteter på höst-säsongen, bla volleyboll, fotboll (soccer), golf, crosscountry (distanslöpning, inte på löparbana), coach assistant och någon sorts sjukmedhjälpare för idrottslagen. Drama också tror jag. Vet inte om jag minns alla. Men, jag tror jag satsar på volleyboll. Det vet jag ju att jag tycker om! Hoppas jag kommer in i laget bara, de har ju uttagningar och shit. Eh, oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback