26/12: Mellandag

Just nu är jag ensam hemma. Brad, Jaime och Kevin jobbar allihop, Aldo börjar jobba imorgon så han åkte för några timmar sen (alla hans jobb utgår från Chicago tror jag det är). Shelle, Grammy (Sylvie) och Papa (L.V.) har jag ingen aning om var de är, alla bilar är borta. Konstigt att de inte sa något, eller hur? Huset är fullt med julmat så jag lär inte svälta i alla fall. Förstår inte riktigt hur alla sju kunde försvinna utan att jag märkte någon lämna huset. Jaja.

Julafton hade vi lite gäster här. Brad, Jaime och Kevin jobbade eftermiddag och kväll. Juldagen gick vi upp runt tio, åt riktigt ohälsosamma sockerkladdiga saker till frukost och öppnade presenter till typ kl två. Kl tre kom gäster igen, bara Shelles bror och familj den här gången (herregud så jobbiga de där ungarna är), och när vi ätit middag och de åkt hem igen tittade vi på en av Aldos julklappar, Simpsons The Movie. Det är andra gången jag ser den och den blir bara roligare och roligare... Jag fick mest kläder i jul, lätt att ge till någon man inte känner utan och innan antar jag. Och de flesta var riktigt snygga så jag är bara glad. Förresten mamma och pappa, den tjocka boken ni gav mig, såg ni hur liten texten är?! 772 sidor av pyttepytte text. Hjälp! Men själva storyn verkar jättebra så jag hoppas jag tar mig igenom den, haha!

God Jul och Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: ywonne

Gott nytt år på dig erika

Kramar
Ywonne

2007-12-30 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback