19/12: Jul

Jahapp snart är det jul. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, inget speciellt händer här egentligen.
Vi hade vår första half-time dance för några dagar sen under en basketmatch det gick bra och var askul.
Jamie är hemma redan, Brad kommer om några timmar. Mormor och morfar har flyttat in för vintern, de bor alltid här ca 6 månader under vintern.
Jag har ett stort historietest på amerikanska stålverk under 1800-talet. Usch. Det är inte allt som är på provet men ni fattar hur intressant det är... Inte alls.
Vi har börjat träna på nästa half-time dance.
Jag har inte julhandlat alls. Vi har inte fått tag i mammas och pappas julklapp än... Ledsen att den kommer bli jättesen! Men den kommer komma fram såsmåningom, det ska jag se till.
Jullovet börar på fredag 11.30.
Vi hade ett litet AFSjulparty i söndags, det var mysigt. Vi åt och bytte julklappar.
Vi spelar hockey i idrotten... Typ innebandy med hockeyregler, gummipuck och hockeyklubbor. Pucken gör mycket mer ont än en innebandyboll kan jag säga. Jag har värsta ömma blåmärkena från att ha varit målvakt. Jag saknar innebandy.
Vad mer kan jag säga? Kanske har jag mer att säga när jullovet kommit igång. Det är bara en och en halv vecka här förresten. 12 (och en halv) dagar tror jag det är. Men jag ska åka skidor varje dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: ywonne

Hej Erika
Vill önska dig en riktig god jul och ett gott nytt år
hA DET SÅ BRA
MÅNGA KRAMAR
YWONNE

2007-12-20 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback