1/12:

Jag har haft himla mycket cheerleading på sistone... Igår och iförrgår hade vi till och med morgon träning kl 6. Tidigt. Så jag var redo att däcka efter skolan igår, men jag fick bara sova en halvtimme för sen var det brottningsmatch och jag skulle vara där och heja (fast bara i läktarna, utan uniform, eftersom jag inte haft 10 träningar än vilket är minimum i vår skola för att få delta). Brottning ser väldigt mycko ut. Efter det var det en skoldans med tropiskt tema (!) och eftersom Shelle anordnar skoldanserna så måste jag vara där... Så vid ett när jag äntligen kom i säng hade jag varit uppe i 20 timmar, och bara sovit 5 innan dess. Herregud, liksom. Men det var lite småroligt, någon bad DJ:en att spela Dancing Queen för "den svenska utbytesstudenten", haha!

I onsdags tog vi lagfoton ute i snön, och vi hade bara på oss uniformerna, vilka består av kort-kort kjol, tröja och ett linne. Jag trodde jag skulle förfrysa något. Brrr! Efter det hade vi en paus på 45 minuter så vi åkte och drack varm choklad på ett café. Sen hade vi en booster kick-off för vinter sporterna. Alla vintersportlagen blev introducerade, vi körde en hejaramsa och basketbollagen spelade matcher mot sig själva. Det var roligt, fast hejaramsan blev lite fel eftersom lagkaptenen glömde att vi ändrat den och körde den gamla versionen... Oops. Inte särskilt många märkte något, dock.

Kramar

Kommentarer
Postat av: michan

hej jag sökte lite om AFS för jag blev lite tveksam om att åka efter ett program om EF. Först och främst, åker du med AFS? Har de skött sig bra? Är familj etc bra?
hoppas du har ett underbart år i USA! :D maila gärna och svara om du har tid. :)
[email protected]

2007-12-03 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback