21/8: Schema

Har varit på demolishion derby med Kate, Hailey, Haileys pojkvän och Guiseppe från Italien (även kallad Joe...) Det hela gick ut på att skrotbilar körde omkring och krockade tills det bara fanns en fungerande kvar. Var roligare än det kanske låter.

Har också fått nytt schema. Samma lektioner varje dag förresten.

Första terminen har jag:


English 10

Study Hall (yes yes yes! Tid att göra läxor på. As if...)

US History

Tourism

Aide-Office (jag springer ärenden åt kansliet... inte särsklit jobbigt direkt...)

P.E 10 (idrott)

Adventures in Personal Development (de har allt möjligt konstigt på schemat... bergsklättring, tips hur man date:ar (!), forsränning... saker som gör att man kliver ur sitt "personliga bekväma utrymme"...)


Andra terminen har jag:


Study Hall

Theatre Arts (drama och dess historia etc)

US History

Marketing (marknadsföring och reklam och sånt)

Aide-Office

P.E 10

Modern US Litterature


Kommentarer
Postat av: Alice

Okej, så jag är typ avundsjuk på att du ska ha drama. :(

2007-08-22 @ 22:05:20
Postat av: Ivar

Jag är avundsjuk på demolishion derby, låter askul ju! XD
Läskigt med samma lektioner varje dag, men jag antar att det är sånt man får förvänta sig när man kommer till en främmande kultur...:P
Btw, Personal Devel. -saken låter underbar ju, jag tror jag kan behöva en del tips hur man dejtar ;P

2007-08-23 @ 10:29:42
Postat av: ywonne

Hallo där
Vart har du tagit vägen????
Inte skrivit på jättelänge.
Kan du inte sätta in lite bilder på huset och dess omgivningar.
Hoppas att du har det bra.
Kramar
Ywonne

2007-08-26 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback