20/8: Pictures

Jag har äntligen slutat lata mig och laddat upp några bilder!





Bye bye Sverige
Carin och jag säger hej då till våra familjer på Arlanda. (Och jag har just sett Foppa gå förbi!!)

Vi från Arlanda till Seattle
Alla fyra som skulle från Stockholm till Seattle. Vi bytte i Amsterdam tillsammans. Fv: Jag, Carin, Jenny, Faiyra

I Seattle
Vi fick vänta på bagage en stund i Seattle så vi satte oss på det bagage som redan kommit

Seattle
Fina flygplan i taket i hallen där vi hämtade bagaget

Flygplan Missoula
Miniflyget som tog oss från Seattle till Missoula i Montana




Cabin Missoula
Vår stuga i Missoula som vi sov i en natt

Missoula utsikt
Vacker (men rökig) utsikt bakom stugorna

Caravans Missoula
Parkeringen vid stugorna




Mitt rum
Mitt rum!

Garderob
Min berömda walk-in garderob! Här med Jaimes kläder. De är utflyttade nu. Jag har inte ens hälften så många.

O'tang
O'tang som älskar att sova på min säng. Och skrivbord, tydligen.




Glacier 2
Glacier National Park. Här var det så vackert!

Berg djur
Bergsfår? Något djur som gillar att klänga på stenhögar lika mycket som pappa var det i alla fall.

Glacier
Bara en månad tidigare var det så pass mycket snö kvar att Jaime kunde åka skidor. Fast nu var det ganska varmt, typ som en solig svensk vårdag

Glacier National Park
Bjutiful




Åsna på Kalispell fair
Så var vi på cowboymarknaden också. Här är en åsna som man kunde köpa. Jag gjorde inte det, om ni undrar.

Llama
Llama till salu. De hade några alpackor också.

Får i t-shirt
Får i T-shirt.

Rodeo militär
Rodeon på marknaden började med att ett par militärer traskade in.

Ponies
Och så kom några hästar

Några militärer joinade
Och några till militärer.

Läktare
Läktaren såg ut som den på Studenternas

Tjur
En galen tjur som just kastat av sin cowboy

Fair
Karuseller!

Och här kommer ett par videos från rodeon:

Hästrodeo:


Tjurrodeo:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback