17/8:

Alla har bil här... Jag måste skaffa skjuts överallt för inga bussar finns det! Och vi bor lite långt bort för att cykla. Men men.

Jag håller på och hjälper att sälja kakdeg för volleyboll laget. Yumm. Kakdegen ska vara jättegod har jag hört!

Åt på Dairy Queen igår när vi sålde kakdeg. Korven var väl god, men glassen med Oreos var bara underbar! Dregel.

Jag använde ett schampoo som bara stod i duschen igår.. Efter ett tag såg jag att skummet var lila! Så jag klämde ut lite till i handen för att kolla på det och det var jättejättejättemörklila med lite oljig yta (ni vet lite regnbågsfärgat)! Jag blev så himla rädd att håret skulle bli lila! Men det blev det inte som tur var... Tänk er vad Mrs Fuller skulle sagt!

Kommentarer
Postat av: ywonne

Hej Erika
Du verkar trivas jättebra därborta.
Kul att läsa dina inlägg.
Kramar

2007-08-18 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback