14/8: Volleyboll

Hej!

Internet funkar på datorn så nu kan jag skriva med fina svenska bokstäver :)

Volleyboll började för tre dagar sen så nu måste jag upp halv sju varje morgon fram tills skolan börjar... Tufft men kul! Fast jag spelar inte, jag är en sk "volleyball manager", jag hjälper coachen. Det är faktiskt roligare än jag trott! Dessutom är de andra managerna jättesjyssta. Jag tror vi får mer och göra när säsongen börjar på riktigt efter skolstarten också.

Ett tips bara, djungelvrål är skitkul att mata oanande amerikaner med... Jag visste inte att man kunde skrynkla ihop ansiktet så mycket! Jag har bett mamma och pappa att skicka soda flaskor och sura döskallar, hehe.

Jag har snart ett nytt mobilnummer som jag tänker ge till mamma och pappa. Om någon av någon anledning akut måste ha kontakt med mig så fråga föräldrarna! Jag hoppas bara de inte blir helt nerringda nu ;) Nää, jag skojjar! Jag använder en TracFone som mobil för sms och samtal (den var jättebillig!!), men den svenska har ju väckarklocka, mp3-spelare, kamera etc så i år får jag nog köra med dubbla mobiler, haha... vad bortskämd jag måste verka! Men jag måste ju inte direkt skyta med det.

Jaja, hoppas alla har det bra där hemma! Saknar er alla :)

Erika

Kommentarer
Postat av: ida

heej gums , va föru göra som vollyboll manager då ;)?
saknar dig

2007-08-16 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback