10/8: Framme!

Hej hej!

Jag lever, inget av planen kraschade och allting kanns jattebra for tillfallet. Har dock inte listat ut hur man kopplar upp min dator pa internet sa inga bilder tyvarr!

Det var jobbigt att saga hej da pa Arlanda och in-checkningen tog ett bra tag men resten gick fint. Traffade Carin, Jenny och Faiyra dar som ocksa skulle till Seattle. Bytet i Amsterdam gick bra tillslut fast de var hur otrevliga som helst och kranglade med Jennys boarding. Fick vanta i Seattle i fem timmar, sa hej da till Jenny och Faiyra men traffade nagra fransman och tyskar dar (Pierre bor ocksa i Whitefish!). Vi blir ca tva tjejer och sex/sju killar som ska bo har. Sov hela vagen fran Seattle till Missoula fast landningen var den laskigaste jag varit med om! Planet dok typ, och vinglade och skakade! Alla de andra sov t.o.m genom det, otroligt! I Missoula var det forsta vi sag en uppstoppad Grizzly, haha. Ray min kontaktperson och nagra andra AFSare motte oss, alla var jattetrevliga. Fick bo i en pytte stuga en natt (sov som en gris) och sen pa morgonen hade vi AFS info-mote. Min vardfamilj var den forsta som kom och det kandes faktiskt skont att det var sa av nagon anledning. Hann inte bli nervos! Shelle, Aldo, Kevin och Jamie var dar. Brad var i Spokane och plockade upp sin kompis Stuart fran den flygplatsen. Jag fick en gosedjurs Grizzly av dem med husnyckeln runt halsen, sa gulligt! Vi akte och at hamburgare till lunch innan vi akte hem, haha! (Och bilen ar skitstor, saklart! Eller bilarna, kanske man ska saga. De har fyra.) Huset ar jattefint, ASSTORT och timmrat! Mitt rum ar inte sa hemskt som det later faktiskt, jag gillar det! Hundarna ar tva golden retrievers, Chewie (som flasar hela tiden) och Moggie (Mogul). De ar jattesota. Kuntz har en katt ocksa (som jag inte minns namnet pa). Skitsot den med, har samma farg pa palsen som hundarna.

Var och kollade lite i affarer idag pa morgonen med Shelle och Jamie, vi shoppade till Jamies rum pa college. Radion spelade country hela vagen! Och jag fick en fin nattduksbordslampa.

Hoppas allt ar bra med er dar hemma! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ivar

hej! ^^ ingen aning om du läser de här kommentarerna, men jag skriver i alla fall. Shiet vad mkt ni flög! xD Och åt hamburgare, såklart. ^^
Men orka country, jag hade nog blivit galen av det....trodde inte de körde med det så högt upp :P
Anyway, hoppas du har det trevligt, vi hörs ^^
Ivar

2007-08-11 @ 20:10:49
Postat av: Ywonne

Hej Erika
Vad spännande allt låter. Hoppas att du skriver ofta.
Kram Ywonne

2007-08-12 @ 17:46:27
Postat av: ida

bästatse och käraste vän , jag saknar dig , men du verkar ha det underbart . BIG LOVE

2007-08-13 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback