27/10: Mer ansökningar

Nu börjar det ta fart!

Bara två dagar efter att vi skickat perliminäransökan så fick vi brev från AFS igen! De gav oss massor med intruktioner om hur vi skulle gå till väga därifrån, så nu håller vi på med den stora ansökningen. Gud så mycket papper det är! Två Heath Certificates, en hel jäkla uppsats från en jämnårig kompis om varför just jag är en så bra människa, en till sån från en vuxen vän till familjen, massor med papper om mina betyg, rekommendation från lärare, kort engelska test som ska signeras av min engelskalärare... det är det som jag kommer ihåg på rak arm. Och juste, vi måste beställa läkartid, vaccinationstid och snacka med folket på amerikanska ambassaden om visum och så. Och skaffa nytt pass måste vi göra också, för mitt hinner gå ut medan jag är i USA. Allt ska vara avklarat innan mars, tror jag, så jag har ju ett tag på mig!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: elin

wiie, hittade dig i formet :)
åker också till USA 07/08, men med EF, och går PDP :)

ska du på intervju snart också eller? :D lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback