13/11: Inte mycket nytt

Heh, jag svamlade lite där på slutet av förra inlägget. Jag känner mig inte lika nervös just nu som jag kände mig då.
Inte mycket nytt har hänt sen dess. Papprena (hur böjer man egentligen "papper"?!) från min kompis har jag fått, engelska testet är ifyllt, bildkollaget är klart (titta högre upp i bloggen!), papprena (!!) från min gudmor kommer nog imorrn skulle jag tro, introduction to hostfamily är halvklart... Papprena (!) från skolan krånglar lite. Svårt att få tag i studierektorn som ska stämpla med skolans stämpel. Annars går allt som på räls... Om två dagar ska jag till läkaren och fylla i papper (missar fysikprovet för det! YEAH! Läkaren hade faktiskt inte tid någon annan gång...). En "permissonsansökan" ska fyllas i till skolan (PERMISSON! Jag säger ju att skolan är ett jäkla fängelse!). Det är typ som en ledighetsansökan för ett helt år, men den ska ju inte skickas till AFS så den behöver inte lämnas in innan den 27:e. Phew.

Kommer inte på något mer att skriva nu.

(Människor! Nästa gång nån vill veta nåt, KOMMENTERA! Kom igen? Snälla? Jag vill ha kommentaaareer...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback